Translate

2014. május 1., csütörtök

Csokor Raffaello-ból

A párom húgának készítettem ezt a csokrot, ballagásra, nagy sikert aratott! :) Szerintem ez egy viszonylag sokoldalú ajándék, hiszen a virággal ellentétben bátran lehet fiúknak, férfiaknak is adni, amennyiben édesszájúak. Aki sajnálja a vágott virágokat, illetve az anyagiakat rá, az sem lesz többet gondban ezzel a megoldással!
Bármilyen, egyesével csomagolt csokoládét fel lehet használni így, illetve a színeket is természetesen bárhogy lehet variálni! Anyák napjára, névnapra, évfordulóra, na és persze minden iskolai eseményre, ahol csokrok tömegei szoktak lenni, szerintem ez egy nagyon klassz és kreatív ajándék!


Nézzük a hozzávalókat és az anyagiakat:
1 doboz Raffaello, amely 15 db bonbont tartalmaz (120 g-os 749,- volt az aktuális boltban ahol jártam)
ugyanennyi hurkapálca (papír-írószer boltban 160,-)
organza anyag, 100 cm x 50 cm (a rőfős már zárva volt, virágboltban tudtam venni 400,-)
harapófogó, drót és cellux (ezek voltak itthon)
végül a virágboltban a zöldek és a rezgő, plusz papír köré (800,-)

Összesen: 2109,- !  és ne feledjük, ha ebből egy virágcsokrot vettünk volna, az előbb-utóbb a kukában landol, de a fenti csokorból a csokipapírnak és a kevés kis levél és rezgő dísznek kell csak a kukában végeznie, meg talán az összegyűrt drótnak, minden egyebet fel lehet még használni! Kivéve a csokit, azt megesszük :)

Nos, íme, lépésről lépésre:

1. Készítsük elő a hozzávalókat, az organza anyagból 15x15 cm-es darabokat vágtam, (maradt belőle)


 2. Az anyag közepébe helyezzünk egy bonbont,



 3. ... majd kezdjük el a széleit felhajtani,



 4.  tegyünk egy hurkapálca végét a bonbon közepéhez, majd fogjuk oda a felhajtott anyagot,



 5. egyre szorosabban illesszük az anyagot a hurkapálca köré, közben igyekezzünk a bonbon közepénél tartani a pálca végét!



 6. Csavarjuk körbe a hurkapálcán az anyagot,



 7. dróttal rögzítsük, jó szorosan,



 8. majd csippentsük vagy vágjuk el,



 9. már majdnem kész! :)



 10. Végül fogóval szorítsuk jól a drótot a hurkapálcához.



 11. Íme az elkészült "virágok"!



12. A következő videó segítségével formás csokrot kötünk belőlük, cellux-szal rögzítjük



13. Türelem! Nem baj, ha elsőre nem sikerül, nekem harmadik nekifutásra lett ilyen:



14. Ezután elvittem egy virágboltba, ahol megkértem az eladót, kössön köré rezgőt, zöldet és színben illő dekorpapírt, maradt egy kis organza csík, azt otthon még a csokor alja köré tekertem, hogy kényelmesebb legyen fogni.

Remélem tetszett! :)



2 megjegyzés: